Novinky
01.09.2023
Akční nabídka: Teploměr, hrablo, lopata nebo prkénko
Jaké dárky od nás dostanete v září?
Léto nám pomalu odchází, ale sluníčka je pořád dost. Ještě máte čas pustit se do stavby své nové pece na chléb, p...
číst celé
29.09.2022
Výprodej pecí II. jakosti
Právě teď si můžete objednat pec IGNIS BASIS nebo pec IGNIS BASIS+ ve druhé jakosti.
Mimořádně nízká cena samozřejmě zohledňuje drobné vady, které ty...
číst celé
01.12.2021
Nové dárkové poukazy
Pec IGNIS je skvělým dárkem. Ať už k Vánocům, k narozeninám, k výročí nebo třeba k odchodu do důchodu. Ale co si budeme povídat, taková 300 kilová pec...
číst celé
Blog
30.08.2023
Recepty
Recept: Kvásková focaccia
Nechali jsme se inspirovat na pekarnomanie.cz a upekli jsme v peci IGNIS kváskovou focacciu. V podstatě jde o jednoduchý plochý italský chléb, který j...
číst celé
13.06.2023
Spokojení zákazníci
V peci Ignis zpracovávám produkty ze zahrádky
Co všechno připravujete ve své venkovní peci Ignis? Nedávno jsme dostali vzkaz od zákaznice, která v peci Ignis zpracovává produkty ze zahrádky, vaří ...
číst celé
26.09.2022
Recepty
Domácí kváskový chléb
Upečte si vynikající kváskový chléb podle našeho osvědčeného receptu. Krásně voní po kmínu a chutná jako od babičky.
číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit.
Reklamační řád
- Ze zákona se vztahuje na obchodní zboží záruční lhůta v délce 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak. Záruční doba běží od převzetí zboží. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Dojde-li k výměně zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, a to od převzetí nového zboží kupujícím.
- V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího, je kupující povinen při převzetí zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud zboží vykazuje takovéto vady, je kupující oprávněn zboží nepřevzít a sepíše s přepravcem zápis o škodě. Kupující se zavazuje neprodleně informovat o případném poškození zboží během přepravy také prodávajícího.
- Je-li zboží doručováno na zadanou adresu smluvním přepravcem, je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení.
- V případě přepravní škody je nezbytné uschovat pro případnou fotodokumentaci obal v němž je zboží přepravováno.
- Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
- Při osobním odběru zboží doporučuje prodávající kupujícímu překontrolovat zboží při jeho převzetí.
- Vyskytuje-li se na zboží vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
- Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující na adrese: ALFA HEAT CZ, s.r.o., Kroupova 795/65, 625 00 Brno, nebo na e-mailové adrese: cermak@alfa-heat.cz. Oznámení o vadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
- Obratem po obdržení oznámení o vadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).
- Pro urychlení vyřízení reklamace doporučuje prodávající kupujícímu předložit daňový doklad – fakturu.
- V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit tak, aby odpovídalo způsobu přepravy a bylo dostatečně chráněno před poškozením. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
- V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou zboží, výměnou zboží, slevou z ceny zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
- Prodávající neodpovídá kupujícímu za škody či vady vzniknuvší neodborným užíváním zboží či užíváním zboží v rozporu s návodem k použití, jakož i za škody či vady způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací kupujícím. Na takovéto vady se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
V Brně dne 11.3.2020